top of page
  • Kan jeg handle i nettbutikken og hente varen(e) selv hos Fiskexpressen?
    Ja det kan du! Ved betaling har du muligheten for å legge til et notat i orderen din. Oppgi at du ønsker å hente varen(e) dine selv og vi kontakter deg for nærmere avtale og tidspunkt.
  • Hvilke fraktalternativer kan jeg velge?
    Generellt leverer Fiskexpressen fisk gratis på døra. Om du er i karantene eller kun vil være på den trygge siden tilbyr vi levering av sjømat uten menneskelig kontakt. Det vil si at vi leverer på døren og at du som kunde betaler med Vipps, eller forhåndsbestiller via nettsiden med klarna faktura.
  • Hvor mange dager tar det før jeg får varene jeg har bestilt i nettbutikken?
    Vi behandler din ordre så snart som mulig, vår leveringstid avhenger av hvilket område du bor i. Vi har faste ruter og dager vi leverer. Normalt vil det ta mellom 2-5 dager fra bestilling.
  • Jeg ønsker å endre eller kansellere min ordre. Er det mulig?
    Etter at du har bestilt er det i de fleste tilfeller dessverre ikke lenger mulig å endre eller kansellere din bestilling da vi plukker og sender fortløpende. Har du fått en sendingsbekreftelse kan vi ikke gjøre endringer. Du kan selvsagt angre kjøpet via angrerettskjema.
  • Hva om jeg ikke er hjemme ved levering av min bestilling?
    Du vil alltid bli kontaktet i forkant slik at vi forsikrer oss at varene blir levert. Dersom du selv ikke er hjemme, men kan leveres til andre representanter, må du gi oss beskjed om det.
bottom of page